Daniel Landa Danův vztah k vůni benzínu, rychlosti a umění vyrovnávat se s nečekanými situacemi prostřednictvím strojů započal již v době, kdy usedl na svůj první motocykl Suzuki dr 500, pak na druhý Yamaha xt 600 a třetí KTM lc24 a jen málo scházelo k jeho účasti v závodech motocyklových soutěžích. Ve stopách svého otce Stanislava Landy (dvakrát mistra republiky a vicemistra Evropy v autokrosu) i Daniel v roce 1996 započal svou autokrosovou kariéru. Během krátké doby se z nováčka, kterého ostřílení veteráni autokrosu nebrali příliš vážně stal uznávaný soupeř. Bohužel právě závodnické začátky měly pro Daniela také jednu smutnou zkušenost, když při tréninku vylétl mimo trať a následná rotace vozu proběhla tzv. „přes boudu“. Z okenního prostoru mu vypadla ruka na kterou auto několikráte dopadlo. Přivodil si takto těžkou zlomeninu a ve velkých bolestech strávil měsíc v nemocnici. Brzy se však plně zotavil a pokračoval v závodění. Jeho návrat do světa „Formule 1 v terénu“ byl provázen nebývalými úspěchy a vrchol jeho kariéry bylo 6. místo v konečném hodnocení Mistrovství Evropy a zařazení se do reprezentace ČR v Autokrosu. Z mezinárodních závodů si rád připomíná 2. místo v Německu a 3. místo v Itálii. Poznal důvěrně všechny autokrosové dráhy v ČR a nejraději měl dráhu v Nové Pace. Autokros jezdil s Tatrou 3500, rám a koncept Hošek. Důležitým faktorem pro Danielovu autokrosovou kariéru byla pomoc a rady jeho otce, ale také kamaráda, nestora českého autokrosu, Jaroslava Hoška. Na konci sezóny po mnoha úspěších v roce 1998 s autokrosem Daniel skončil, přesedlal na silnější oře a stal se testovacím jezdcem Trucků. V roce 1999 začala v týmu ProCa Holoubek ve spolupráci s Martinem Kolocem Danova první sezóna v mistrovských závodech tahačů. Danův truck bylo závodní SISU s motorem Cummins o obsahu 11000 kubických centimetrů a výkonu 1000 koní. V první sezoně se umístil v Evropském poháru tahačů (Race Truck) na šestém místě a byl vyhlášen jako nováček roku. Ve své druhé sezóně dlouho mířil k první, po inovaci motorů konkurence ke třetí, pozici v celkovém pořadí, ale problémy v posledních závodech ho nakonec srazily na celkové páté místo. K největším úspěchům rozhodně patřilo 1. místo na VC Rakouska – ME tahačů v roce 2000, ale dobře si zabojoval například v roce 1999 i v Mostě, kdy nakonec po penalizaci obsadil 7 místo. V roce následujícím byl již v Mostě třetí a druhý. V roce 2001 Daniel přesedlal na Rallye jemuž je doposud věrný. Jeho závodním vozem je Mitsubishi Lancer Evo VII skupiny N4. Danových spolujezdců už bylo několik. Prvním byl Jaroslav Palivec, ale nejdelší čas na „sedadle smrti“ strávil zatím s Danem jeho kamarád MUDr. Martin Barták, který v roce 2003 vyzkoušel vlastní kariéru v roli řidiče. Vedle Daniela se také objevil zkušený spolujezdec Jiří Malčík. Dnes jezdí s Jaroslavem Novákem. Největší dosavadní úspěch v Rallye je 4. místo v rally Český Krumlov - MMČR. V současnosti se soustředí na MČR v Sprintrally, kde ve svém prvním závodě obsadil 2. místo v Rallye Vysočina. V roce 2004 bude možné Dana sledovat také při závodech na okruzích v Brně a Mostě. Ke změnám, které Daniela provázejí v motoristických sportech ho vedou nejrůznější důvody a okolnosti, ale vždy je to hlavně touha vyzkoušet něco nového a změřit si síly s novými soupeři, ale také reprezentovat naší republiku v zahraničí.